Το Δημοτικό Συμβούλιο Ξάνθης στη συνεδρίαση της 27ης Απριλίου 2026, ασχολήθηκε με το ζήτημα των εργαζομένων στην καθαριότητα των σχολικών μονάδων. Μετά από διαλογική συζήτηση που διεξήχθη, το Δημοτικό Συμβούλιο ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΟΜΟΦΩΝΑ Την έκδοση του παρακάτω ψηφίσματος σχετικά με σχετικά με τους εργαζόμενους στην καθαριότητα των σχολικών μονάδων και την αποστολή του στον Πρωθυπουργό της
Το άρθρο Ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου Ξάνθης για τις Σχολικές Καθαρίστριες. εμφανίστηκε πρώτα στο Xanthi 2.