Το Δημοτικό Συμβούλιο Ξάνθης στη συνεδρίαση της 27ης Απριλίου 2026, ασχολήθηκε με το ζήτημα της διασφάλισης παραμονής και εργασιακής σταθερότητας των εργαζομένων στις Κοινωνικές Δομές, Παιδικούς Σταθμούς και τα ΚΔΑΠ. Μετά από διαλογική συζήτηση που διεξήχθη, το Δημοτικό Συμβούλιο ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΟΜΟΦΩΝΑ Την έκδοση του παρακάτω ψηφίσματος σχετικά με τη διασφάλιση παραμονής και εργασιακής σταθερότητας των
Το άρθρο Ψήφισμα Δημοτικού Συμβουλίου Ξάνθης για τους εργαζόμενους στις Κοινωνικές Δομές. εμφανίστηκε πρώτα στο Xanthi 2.