Η ανακύκλωση έγινε παιχνίδι στο «Λούνα Παρκ Ανακύκλωσης» του Δήμου Ξάνθης

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 11 Μαΐου 2026, στο Θεματικό Πάρκο Λιμνίο, το «Λούνα Παρκ Ανακύκλωσης», μια ξεχωριστή περιβαλλοντική δράση του Δήμου Ξάνθης, σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρεία Αξιοποίησης Ανακύκλωσης. Στη δράση συμμετείχαν μαθητές από νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία του Δήμου Ξάνθης, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν την αξία της ανακύκλωσης μέσα
Το άρθρο Η ανακύκλωση έγινε παιχνίδι στο «Λούνα Παρκ Ανακύκλωσης» του Δήμου Ξάνθης εμφανίστηκε πρώτα στο Xanthi 2.