Ερώτηση προς τους Υπουργούς Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών και Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων για την απένταξη του έργου μεταφοράς και διανομής νερού από τον ποταμό Νέστο στην πεδιάδα της Ξάνθης από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, κατέθεσε ο Βουλευτής Ξάνθης και Τομεάρχης Αγροτικών, Χουσεΐν Ζεϊμπέκ. Ο Βουλευτής της Νεας Αριστεράς σημειώνει πως σύμφωνα με τις
Το άρθρο Ζεϊμπέκ: Απεντάσσεται από το Ταμείο Ανάπτυξης το Αρδευτικό της πεδιάδας Ξάνθης; εμφανίστηκε πρώτα στο Xanthi 2.