Επίσκεψη στελεχών της ΚΕΔΕ στον Δήμαρχο Ξάνθης

Στο πλαίσιο των παράπλευρων εκδηλώσεων εν όψει του ετήσιου τακτικού συνεδρίου της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ), που ξεκινάει στην Αλεξανδρούπολη στις 6 Νοεμβρίου, ο Πρόεδρος της ΚΕΔΕ και Δήμαρχος Αμπελοκήπων–Μενεμένης, κ. Λάζαρος Κυρίζογλου, συνοδευόμενος από τον Γενικό Γραμματέα της ΚΕΔΕ, κ. Δημήτριο Καφαντάρη, και υπηρεσιακά στελέχη της Ένωσης, επισκέφθηκαν τον Δήμαρχο Ξάνθης, κ. Στράτο
Το άρθρο Επίσκεψη στελεχών της ΚΕΔΕ στον Δήμαρχο Ξάνθης εμφανίστηκε πρώτα στο Xanthi 2.