Ερώτηση στη Βουλή των Ελλήνων για τα λάθη του ΟΠΕΚΕΠΕ στον αναδασμό του Ερασμίου Ξάνθη με αποτέλεσμα καθυστερήσεις σε πληρωμές και άδικες κυρώσεις σε βάρος των αγροτών, κατέθεσε ο Βουλευτής Ξάνθης και Τομεάρχης Αγροτικών της Νέας Αριστεράς, Χουσεΐν Ζεϊμπέκ. Ο Βουλευτής σημειώνει πως ο αναδασμός, ενώ είχε ήδη πραγματοποιηθεί, οι υπηρεσίες του Οργανισμού δεν
Το άρθρο Ερωτήσεις. Ζεϊμπέκ για λάθη στο σύστημα monitoring στη Θράκη και λάθη στον Αναδασμό Ερασμίου εμφανίστηκε πρώτα στο Xanthi 2.