Ερωτήσεις. Ζεϊμπέκ για λάθη στο σύστημα monitoring στη Θράκη και λάθη στον Αναδασμό Ερασμίου

  Ερώτηση στη Βουλή των Ελλήνων για τα λάθη του ΟΠΕΚΕΠΕ στον αναδασμό του Ερασμίου Ξάνθη με αποτέλεσμα καθυστερήσεις σε πληρωμές και άδικες κυρώσεις σε βάρος των αγροτών, κατέθεσε ο Βουλευτής Ξάνθης και Τομεάρχης Αγροτικών της Νέας Αριστεράς, Χουσεΐν Ζεϊμπέκ. Ο Βουλευτής σημειώνει πως ο αναδασμός, ενώ είχε ήδη πραγματοποιηθεί, οι υπηρεσίες του Οργανισμού δεν
Το άρθρο Ερωτήσεις. Ζεϊμπέκ για λάθη στο σύστημα monitoring στη Θράκη και λάθη στον Αναδασμό Ερασμίου εμφανίστηκε πρώτα στο Xanthi 2.