Σας υπενθυμίζουμε ότι η προθεσμία για την υποβολή αίτησης συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής των μαθητών/τριών της Α΄ Γυμνασίου στο Μουσικό Σχολείο Ξάνθης για το έτος 2025-26 λήγει τη Δευτέρα 02 Ιουνίου 2025 και ώρα 14.00. Οι γονείς/κηδεμόνες των υποψήφιων μαθητών/τριών μπορούν να υποβάλουν την αίτηση ηλεκτρονικά στο e-mail gymmousx@sch.gr. Πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα
Το άρθρο Λήγει η υποβολή αίτησης επιλογής μαθητών στο Μουσικό Ξάνθης εμφανίστηκε πρώτα στο Xanthi 2.
