Στην επένδυση πάνω από 39 εκατ. ευρώ για την ενεργειακή αναβάθμιση σχολείων και δημοσίων κτιρίων προχωρά η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. «Είναι σημαντικό ζητούμενο και όχι πολυτέλεια η ενεργειακή αναβάθμιση δημόσιων κτιρίων και υποδομών. Και ειδικά για τις σχολικές μονάδες, όπου τα παιδιά μας και οι δάσκαλοι τους πρέπει να λειτουργούν στις καλύτερες δυνατές
Το άρθρο Περιφέρεια: 39 εκατ. ευρώ για την ενεργειακή αναβάθμιση σχολείων και δημοσίων κτιρίων. εμφανίστηκε πρώτα στο Xanthi 2.
