Στην Ξάνθη ο Χρυσοχοΐδης: Επαναλειτουργεί με 150 σπουδαστές η Αστυνομική Σχολή

Την Ξάνθη επισκέφθηκε ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μ. Χρυσοχοΐδης την Τετάρτη. Ο υπουργός και συναντήθηκε με τον Δήμαρχο, Στράτο Κοντό ενώ βρέθηκε στο Τμήμα Δοκίμων Αστυφυλάκων Ξάνθης, όπου θα λειτουργήσει μετά από 15 χρόνια η Σχολή, συνοδευόμενος τόσο από τον Δήμαρχο όσο και τον Βουλευτή Ξάνθης Σπύρο Τσιλιγγίρη, τη συμβολή των οποίων εξήρε στην
Το άρθρο Στην Ξάνθη ο Χρυσοχοΐδης: Επαναλειτουργεί με 150 σπουδαστές η Αστυνομική Σχολή εμφανίστηκε πρώτα στο Xanthi 2.