Χωρίς οφθαλμολογικά ιατρεία το καλοκαίρι το νοσοκομείο Ξάνθης

Τα παράπονα και τις διαμαρτυρίες των χρηστών της ηλεκτρονικής σελίδας του νομαρχιακού νοσοκομείου Ξάνθης για το κλείσιμο ηλεκτρονικών ραντεβού προκάλεσε η απόφαση να μην γίνουν κατά τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο ούτε τακτικά εξωτερικά ιατρεία ούτε απογευματινά ιατρεία στο οφθαλμολογικό του τμήμα, ενώ σύμφωνα πάντα με την ανακοίνωση του νοσοκομείου, ακόμη και τα ραντεβού που είχαν κλειστεί μέχρι τώρα μεταφέρονται για τον μήνα Σεπτέμβριο…!

Τις διαμαρτυρίες των ασθενών προκάλεσε η ανακοίνωση του Νοσοκομείου Ξάνθης στο Facebook ότι τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο δεν θα πραγματοποιηθούν Τακτικά Εξωτερικά και Απογευματινά Ιατρεία στην οφθαλμολογική ειδικότητα και ότι όσα ραντεβού βρίσκονται σε λίστα αναμονής θα μεταφερθούν το Σεπτέμβριο.

Στη σχετική ανάρτηση έγιναν σχόλια που εκφράζουν τη δυσαρέσκεια των ασθενών. Από την πλευρά του το Νοσοκομείο, κατά πάγια τακτική, δεν απαντά στα σχόλια. Πηγές πάντως αναφέρουν ότι είναι αποκλειστική αρμοδιότητα των γιατρών της ειδικότητας και ότι παρόμοια τακτική εφαρμόζεται κάθε καλοκαίρι.

Ένα από τα παράδοξα της συγκεκριμένης υπόθεσης είναι και το γεγονός πως όταν ζητήθηκε από τον διοικητή του νοσοκομείου, Αχιλλέα Γερόπουλο, να αιτιολογήσει την απόφαση αυτή και α δώσει κάποια εξήγηση στους πολίτες που διαμαρτύρονται, εκείνος επέλεξε να παραπέμψει τον δημοσιογράφο του Καναλιού 6 στην διευθύντρια του οφθαλμολογικού Δέσποινα Σταμπουλή. Η τελευταία επιφυλάχθηκε ν’ απαντήσει με ανακοίνωση στην οποία θα προχωρήσει μέσα στις επόμενες ημέρες όπου και θα εξηγεί τους λόγους για τους οποίους πάρθηκε μία τέτοια απόφαση η οποία αφήνει «ξεκρέμαστους» πολλούς ασθενείς που είτε είχαν κλείσει κάποιο ραντεβού είτε προσπαθούσαν να κλείσουν ραντεβού στην οφθαλμολογική κλινική του νοσοκομείου Ξάνθης.

Είναι άλλωστε κοινό μυστικό στην Ξάνθη ότι τα ραντεβού με την οφθαλμολογική κλινική του νοσοκομείου Ξάνθης αποτελούν σχεδόν «απαγορευμένο καρπό» για την μεγάλη πλειοψηφία των πολιτών αφού με το άνοιγμα της εφαρμογής κάθε μήνα συμπληρώνονται κυριολεκτικά εντός δευτερολέπτων, κάνοντας την εξυπηρέτηση, ειδικά ασθενών μεγάλης ηλικίας με σχετικές παθήσεις όπως ο καταρράκτης, ιδιαίτερα προβληματική. Μία εξυπηρέτηση που από την πλευρά της οφθαλμολογικής κλινικής μετά και από την εν λόγω απόφαση, έγινε ακόμη πιο προβληματική ωθώντας μάλιστα τους πολίτες στην αγανάκτηση με την τακτική του να μην δίνεται καμία εξήγηση και καμία απάντηση από τους αρμόδιους προς τους πολίτες για ένα τόσο σημαντικό ζήτημα, επιδεικνύοντας ουσιαστικά αδιαφορία για την προστασία της υγείας τους.