Διαβούλευση και επιστημονική προσέγγιση για τα δίγλωσσα νηπιαγωγεία προτείνει ο Σ. Μελισσόπουλος

Την δική του πρόταση μετά τον θόρυβο που δημιουργήθηκε για την δημιουργία δίγλωσσων νηπιαγωγείων στις αμιγώς μειονοτικές περιοχές  προτείνει ο πρώην περιφερειακός διευθυντής εκπαίδευσης για την ΑΜΘ, Σάββας Μελισσόπουλος, επισημαίνοντας ότι σε τέτοιες πρωτοβουλίες επιβάλλεται να υπάρχει πρώτα διαβούλευση με την εκπαιδευτική κοινότητα και επιστημονικές έρευνες που να τεκμηριώνουν τις λύσεις που θα προωθηθούν και μετά να αναλαμβάνονται οι πολιτικές πρωτοβουλίες για την εφαρμογή τους ώστε αυτές τελικά να μην αμφισβητούνται.

Ένα ζήτημα που ξεκίνησε με την πρόταση του ινστιτούτου εκπαιδευτικής πολιτικής για την παρουσία δίγλωσσου βοηθού των εκπαιδευτικών στα νηπιαγωγεία της μειονότητας που θα λειτουργεί επικουρικά στο έργο του με άξονα την μητρική γλώσσα των νηπίων και στο οποίο δόθηκε διάσταση αντιπαράθεσης μετά την αρνητική αντίδραση τόσο της αξιωματικής αντιπολίτευσης όσο και του διδασκαλικού συλλόγου Ξάνθης.